CRISTIANO RONALDO <3 b {color:# ffffff;} i {color:# 000000;} u {color:# ffffff;}
Dere

Guten morgähn wie gehts eich olle so????
Also......
....gestern war i lb kino mit a poor freunden und da natasa.
Vul geil wie immer, details brauch i eich eh net sagen. lol
Wir san um viertel 3 mitn zug aufegfohrn und dann zum kino gangen. Dort hauma di natasa und a poor freundinnen von ihr troffm. Dann hama billard gspielt und später sama irgend so an scheiss film anschauen gangen. "Mitten in Herz" a vul schaß aber dej ham uns überredet. Vul öd gwessen da film obwohl i eh net viel gsehn hob. As andere war aber lustig. Dann wo da film um halb 6 aus war hama no amol a billard gspielt, bis dreiviertel 7. Naja....wir ham uns gedacht das da zug um 7 kumt und dann sama ume glafen. Wo ma dann drüben waren hama aufm zugplan gschaut und hama gsehn das er erst um 19:09 fahrt
Naja oft geht bled, wenn bled her geht.
Dann hama uns no a poor lutscha kauft und dann is er kommen. Wir san ham gfohrn und ham im radkersburger zug dann an julian troffm. Vul di hetz!!!!
Dann is da werner-peter no zu mir kommen und wir ham playstation und so gspielt. um holb 10 is er gangen. Naja....dann hab i no telefoniert und bin um 12 oder soo schlafen gangen. Ok des war da tagesablauf von samstag...!!!!
Jo heit is sonntag wieder amol vul fad. I was no net wos i heit moch also kann i nix mehr schreiben. Ok dann meld mi vll am abend wieder.
Seas
11.3.07 10:29
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Natasa (12.3.07 15:07)
Hy Schatzi!!! Also i find am samstag wors ent geiiiiiiiil echt. Und i hoff das wir bold wida gehn. Ich liebe dich. bussal

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Startseite Über... Gästebuch Mei Schatzal / WiTzE / Die Schule / Unsere Lehrer / I hate ... I like .... Freunde / Fotos That`s me
Gratis bloggen bei
myblog.de