CRISTIANO RONALDO <3 b {color:# ffffff;} i {color:# 000000;} u {color:# ffffff;}
Mein BESTER Freund:


Flo: I bin oft bei erm oda er bei mir. Wir tuan oft zauman Badminton spüln und skaten!!!! *gg* Wir kenan uns schun vul laung!!!!!!!!!!! Jo so is da FLO holt!! lol

Freinde in meiner SCHUL:

Huss~ Jo wos sul ma zu dem hawi sogn!!! Vul patient aba trotzdem lesig!!!! Er mocht immer nur scheisse und wennst ihrm wos sogst dann tuat a des.

Julian~ Naja...wos sul i do viel schreiben. Er nervt mi meistens aber sein "Schweinepriester" is geil. *gg*

Greina~ Jo....Er is ganz läsig und so aber moch in der stund immer nur scheisse. zb "Tabletten zerstamfen und schniiiiiiefffffen". lol

Leichti~ Jo ahm... Afoch a bärenfreund.. -gg-

Hierza aka Sleeping pill~ Naja....Er is a cool und a guter freund.

Vera~ Jo ah...Di vera kann liab sein aber a net...!!! Is holt soo. Naja bleib so wiest bist.

Stoissa~ Najo di Stoisser is eigentlich a ganz liab...!!! Afoch nur wie a SRICH in der Landschaft.

Pia~ Also...Naja i tel vul oft mit ihr und sie is a vul liab. Glg

Becci~ Naja.... i bin mit ihr befreundet und so. Sie is mitn huss zam!!!! Vül mehr was i net. Hab dich gern

Aundare Freinde: Kerstin , Nina , Viki, Waiker, Prutsch, Kathy, ......

Ps.: Bleibts olle so wies seits. *gg*
Startseite Über... Gästebuch Mei Schatzal / WiTzE / Die Schule / Unsere Lehrer / I hate ... I like .... Freunde / Fotos That`s me
Gratis bloggen bei
myblog.de